sobota, 14 września 2013

National Insurance Number - NINo, Part 2


Tak jak już wcześniej wspominałem w moim poprzednim poście podczas rejestrowania się w jobcenreplus na koniec dostajemy takie oto potwierdzenie, że nasze staranie w temacie NIN mają się dobrze. ;-) Proszę bardzo, a tak ten papierek wygląda:


W tym miejscu chciałbym jeszcze nadmienić, że tego typu procedura nadania NIN jest również potrzebna jeśli chcemy uczęszczać na darmowy kurs języka angielskiego. Piszę o tym tutaj, bo o dziwo stwierdziłem, że wielu Polaków, pomimo, że już długo przebywają w UK nie mają o tym zielonego pojęcia! Szok. Jakby Kogoś z Was zainteresował temat nauki języka angielskiego za free w tutejszych instytucjach pomocowych dla obcokrajowców to oczywiście mogę go zgłębić i opisać na blogu.

Ja w tej chwili jestem na etapie zarejestrowania się w systemie, wypełnienia wszystkich aplikacji i założenia mi teczki. To było miesiąc temu. Wczoraj byłem z kolei na tzw. oszacowaniu poziomu znajomości mojego języka angielskiego i otrzymałem level E3. Cokolwiek to znaczy. W każdym bądź razie poziom średni. Jest dobrze! ;-)


3 komentarze:

  1. O, to gratulacje, poziom chyba wysoki tak od razu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaaaaaaaaaaaak ,napisz więcej prosze na temat mozliwosci darmowego kursu jezyka angielskiego.Moja zona bardzo chcialaby skorzystac poniewaz nie bardzo nas stac na tutorow (15-30 Funtow za godzine) a taki kurs pomoglby nam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo. ;-)
      Napisz do mnie e-mail to porozmawiamy o szczegółach.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...